maandag 3 juli 2017

Losse eindjes

Ik krijg al bezorgde mailtjes: gaat het wel goed met je? Het is zo stil op je blog!
Ja! Het gaat goed! Maar ik heb het gewoon even ongezellig druk met allerlei losse eindjes, die ik vòòr de zomervakantie weggewerkt wil hebben.
Daarvandaan de blogstilte ;-).
Nog een paar daagjes buffelen, denk ik...

Willem liep gewoontegetrouw vanmorgen om 5 uur zijn rondje langs de molens.

zonsopgang van vandaag
Zelf dook ik meteen maar de administratie in. Een klus waar ik dus NIET van hou :-( en die je daarom maar beter zo snel mogelijk af kunt hebben. Vanavond verder, want ik doe dat liever in stilte, zodat ik me goed kan concentreren.

Nu eerst Henk naar school helpen, dan op stap voor een noodpakket (voor de facebookgroup Samen Eten Delen. Vanmiddag met schoonmama naar het ziekenhuis. Daarna met mijn zus naar een gesprek. Tussendoor wassen, wassen, wassen en pakjes klaarmaken. Gelukkig zijn Maaike en Maria vrij vandaag. Die helpen me met het huishouden :-).

Fijne dag allemaal!